informacje top
  • 30 dni na zwrot towaru
  • wysyłka w 24 godziny
  • Godziny pracy: pn-pt 8:00 -18:00 sb 8:00-15:00
  • 605 592 525 || kontakt@twojmotosklep.pl
Producenci
Produkt dnia
Pytania i odpowiedzi

Lista najczęstszych pytań zadawanych przez naszych klientów:

1. Czy muszę dokonywać rejestracji, aby dokonywać zakupów?
Nie. Utworzenie konta klienta nie jest obowiązkowe, aby móc dokonywać zakupów. Przy potwierdzeniu zamowienia wystarczy wybrać opcję "Zamawiam bez zakładania konta".

2. Czy przy dokonaniu płatności online zostanę obciążony prowizją od tej płatności?
Oczywiście, że nie. Wszelkie prowizje pobierane przez systemy płatności on-line są naszym kosztem i nie przerzucamy go na klienta. Klient płaci jedynie kwotę za wybrane produkty oraz ponosi koszt wybranej formy wysyłki, który można sprawdzić w zakładce Czas i koszty dostawy.

3. Czy jest możliwość zakupu na fakturę VAT?
Tak. Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" przy podsumowaniu koszyka, a w następnych krokach wprowadzić dane firmy, na które ma być wystawiona faktura.

4. Mam problem z doborem części do swojego samochodu. Nie jestem pewien, czy będą pasować. Jak szukać pomocy?
W każdej głównej kategorii nad listą produktów umieszczone są linki do stron producentów części, gdzie wprowadzając model, markę i wersję silnikową samochodu powinny się pojawić pasujące części. Wiele informacji przydatnych przy doborze części oraz olejów i płynów eksploatacyjnych znajduje się również w artykułach na naszym blogu.

Jeśli nie macie Państwo pewności, czy wybrane części będą pasować do waszych samochodów zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego. Chętnie pomożemy !!!

W zakładce kontakt przygotowaliśmy specjalny formularz dla takich sytuacji ...

Prosimy podać jak najwięcej danych samochodu (model, marka, wersja silnikowa - pojemność, moc, rok produkcji, często niezbędny do jednoznacznego doboru części jest numer VIN), co ułatwi nam identyfikację części do Państwa samochodów. Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 1h w dni robocze w godzinach pracy.

5. Czy istnieje możliwość zwrotu?
Tak. Wszelkie produkty zamówione w naszym sklepie można zwrócić do 30 dni od daty złożenia zamówienia. Okres ten dotyczy zarówno klientów detalicznych, jak i firm dokonujących  zakupów na fakturę VAT.

Procedura zwrotu opisana jest tutaj.

6. Co zyskuję zakładając konto klienta- dokonując rejestracji?

- Dostęp do historii swoich zamówień 

- Podgląd statusu realizowanych aktualnie zamówień

- Możliwość otrzymania bonusów i kuponów rabatowych

- Brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zamówienia

7. Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Tak. Przy składaniu zamówienia w opcji wysyłki nalezy wybrać odbiór osobisty, a następnie w formuarzu zaznaczyć preferowany termin i godzinę odbioru.

Adres odbioru osobistego:

Ul. Krośnieńska 8/7

54-436 Wrocław

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl